Bonheurs

Välkommna till min nya blogg!

Jag heter Klara och har tidigare bloggat på http://klarara.blogg.se/ men känner nu att jag vill ha en blogg med mer kvalitet. På min gamla blogg skrev jag om vad som än föll mig in, en hel del dåliga inlägg "bara för att" och sådär. Vilket jag tänker undvika här på Bonheurs.
Jag vill att detta ska vara en blogg med kvalitetsinlägg istället för många halvdana inlägg. Har jag inget att skriva om, har jag ingen snygg outfit, då struntar jag helt enkelt i att lägga upp det.

Den här bloggen har jag tänkt mig ska inrikta sig mer på kläder, mode och även en del träning. Eftersom franska är världens vackraste språk, som jag nu läser steg fyra av fem i, så tänker jag försöka hålla rubriker och kategorier på franska. Bara för att!

Ordet Bonheur är franska och betyder lycka. Även är Bonheur, Coco Chanels egentliga efternamn.

Kategorierna som för tillfället finns är;

♥ c'est la vie -  sånt är livet, en allmän kategori jag ska försöka att hålla ganska kortfattad.
♥ invités - invités betyder gäster. Här kommer ni alltså hitta eventuella gästbloggare.
♥ le style/la mode - stil och mode, kategorin som antagligen kommer innehålla flest inlägg.
♥ santé - hälsakategorin där jag kommer skriva om hälsa och träning.
♥ vêtements d'aujourd'hui - "Dagens kläder", ja ni förstår nog själva.

Ja, det var lite info om vad jag tänkt mig med denna blogg... Hoppas det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0