les cheveux


Bild från bättre hårdagar...

Damn! Idag insåg jag att mitt hår är fult. Eller alltså otroligt ofräsht bara. Slitet, dålig färg. Uu, inte nöjd för fem öre. Lär bokas klipptid snarast.
Men grejen är... Att mamma säger att mina blonda slingor sliter massa på håret och att jag borde klippa av det en bit om jag ska fortsätta blondera, vilket jag enligt hon inte borde fortsätta med alls egentligen. Men jag vill varken sluta färga eller klippa mycket. Hm.

Seriöst, ni med långt naturligt blont hår, skatta er lyckliga! Ni med kort naturligt blont också för den delen, det kan ju alltid bli långt haha.

Såhär långt och fint var det förut - vad hände på vägen?!




Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Haha, nej jag har inte förstorat läpparna men det är inte första gången jag hör det ;) Och tack detsamma när det gäller bloggen!

2011-10-13 @ 21:31:12
URL: http://houseofh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0