mon voyage


inleder bilderna med detta döda djur - så kallad lemmel. lämmel? lämel?


tre vandrare


en samisk björnmördare

en tjej som just tämjt en vildhund

en vildmarkstjej i green pants

två äventyrare som kämpar för sina liv och för att hålla värmen på ett snöigt fjäll

LIGAN

norra sveriges största gangster

ett väldigt stort barn

en väldigt fin forss

en väldigt söt bebikusin

två andra väldigt söta bebisar


Det var min resa det! Mycket mysig, trevlig, härlig och avslappnande. Så roligt att träffa några av mina fina släktingar också. Ja, en bra lång helg i norra Sverige!

Kommentarer
Postat av: annizz

Åhh klari vad bra du haft det!!! åhhh hade så gärna följt med!! Gillar den samiske björnmördaren!! bra blick

2011-10-10 @ 19:40:53
Postat av: sofia

ÅH! GREEN PANTS! Eftersom du nämde det plagget är det här för evigt min favoritblogg<3 BONHEURS har precis levt upp till sitt namn. Känner ren lycka över denna blogg. Keep on Klari! Jag har bytt åsikt<3

2011-10-10 @ 23:18:05
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0