réspondre/danse

Anonym om 031011 - noir:

Cool blogg!
Vad hämtar du inspiration ifrån när det gäller kläder? Och hur ser din vardag ut, har du några särskilda intressen`?

Svar: Tack så hemskt mycket!
Inspiration får jag från folk jag ser i skolan och på stan. Dom som har en annorlunda stil, hos dom som går klädda i märkesskjorta och jeans varje dag finns liksom ingen inspiration att hämta. Men folk jag ser och bloggar mestadels. Sen går det i perioder, ibland har jag hur mycket inspiration som helst och ibland vill jag också bara gå runt i skjorta/tisha och jeans jag också. Så då gör jag väl det.

Min vardag ser ut så att jag går samhällsvetenskapliglinje andra året på gymnasiet. När jag inte är i skolan eller gör läxor så tränar jag. Jag älskar att dansa vilket jag gör fem gånger i veckan; klassisk balett, jazz/show, ragga/dancehall, disco och modern. Tycker också om att vara ute och springa. Annars så umgås jag mycket med mina finfina, underbara vänner och på helgerna gillar jag att vara ute och roa mig. *fEkKe*

Kul med frågor, undrar ni något så kör bah, kör!




två bilder från senaste dansuppvisningen, tagna "backstage" av Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0